maandag 27 november 2006

Bestemming bereikt

Na een vlucht van 2 uur en 35 minuten zijn we dan zondag veilig aangekomen in Moskou. Geen sneeuw, maar regen domineert vandaag het straatbeeld. Toch de regen doorstaan om alvast een stukje cultuur op te snuiven. Om maar gelijk te beginnen met het Rode Plein en het Kremlin, de topattracties van Moskou. Wat is dat indrukwekkend ! Slechts 10 minuten lopen van het appartement. Helaas was het museum gesloten en dus ga ik binnenkort op mijn gemak e.e.a. daar bekijken. Verder is opvallend dat de economie 24 uur per dag draait. Overal winkels en altijd open. Gek, had ik nooit gedacht. Terwijl ik nu in een internetcafe dit blog aan het typen ben, zie ik dat mijn tijd bijna afloopt. Ik maak er dan maar gelijk een einde aan. Sorry voor deze keer, meer Moskou soon ...