zaterdag 24 november 2007

Een nieuwe lay-out en Kasparov schaakmat?!

Al een tijdje ben ik van mening dat mijn weblog een nieuwe uitstraling kan gebruiken en vandaag heb ik hem dan ook een nieuwe look & feel gegeven. Met blogger.com is dit heel eenvoudig en in enkele muisklikken van een seconden gefikst. Anyhow, voor mij een frisse start naar een nieuw blogseizoen, want morgen is het precies een jaar geleden dat ik mijn koffers pakte en met Martijn naar Moscow verhuisde! Terwijl ik dit overigens typ lees ik dat Garri Kasparov door de Russische oproerpolitie in Moscow is gearresteerd. De voormalige topschaker en enkele duizenden tegenstanders demonstreerde tegen het bewind van president Vladimir Poetin. Op 2 december worden in Rusland namelijk parlementsverkiezingen gehouden. De laatste tijd is de druk op Kremlin-critici als Kasparov in verband hiermee opgevoerd. Of Kasparov hiermee schaakmat staat...voorlopig moet hij in ieder geval in hechtenis blijven....


Geen opmerkingen: