dinsdag 27 februari 2007

The "Rhythm" Moscow

Hiddink ontloopt een celstraf (voor belastingontduiking) en de Russen zijn blij met dit vonnis. Meanwhile ben ik redelijk weer gestationeerd in Nederland en tja..wat wil je, ben je hier heb je heimwee naar daar. Je kunt niet alles hebben en probeer ik mijn heimwee te verdringen met updates vanuit Moscow via Martijn van correspondent Richard voor Double Effect (www.doubleeffect.nl). Volgens de laatste berichten schijnt het erg koud te zijn in de metropool, maar de voorspellingen geven aan dat het kwik vanaf volgende week de nul graden bereikt. Ach, ben er nog steeds vatbaar voor. Hoe lang zal het nog duren. Het is eigenlijk net zoals je op vakantie altijd wilt weten hoe het weer in Nederland is, dat heb ik nu met Moscow. Hoe is het nu met.. hoe zal het zijn op..wat zouden ze...? Het Moscow ritme zal wel geleidelijk afnemen met de tijd. Wel leuk om te melden is, dat ik vorige week een aantal sollicitatiegesprekken heb gehad. Na het weekend kwam het verlossende telefoontje dat er twee van de drie positief hadden gereageerd en met een serieus bod zijn gekomen. Ondertussen ben ik aan het nadenken wat ik wil en heb mijn keuze bijna gemaakt. YES, er komt weer rhythm in mijn leven, iets dat ik toch wel heb gemist. Op naar een nieuw avontuur, weliswaar in het eigen land, maar evengoed boordevol uitdagingen. Laat je snel weten wat het is geworden...dobriy vecher!

Geen opmerkingen: