zondag 3 december 2006

Kort intermezzo

Tja, tijdelijk verhuizen naar Moscow betekent ook tijdelijk afscheid nemen van mijn konijntje Jumpy. Ze is in goede handen, dat wist ik van het begin. Hoe is het met Jumpy? Een short overview over Jumpy in het kleindierenpensioen (Anda Blok van www.ceutelcottage.nl spreekt):

Achter mij langs loopt er een klein konijntje door de kamer te popcornen!!!:) Ze doet haar naam eer aan. We laten haar nu hele dagen los door de kamer lopen en ze is eigenlijk alleen in de nacht nog in haar hok. Goed dat je schreef over die korrels, want dat werkt dus wel. Het weg gooien van haar "oude" voer, daar trapte madammeke niet in!! :) Maar de groene wormen doen het goed. Ik heb gisteren haar hok verschoont met een laag zaagsel, dan een dikke laag stro en dan in de hoek hooi! Ze zit net zolang te wurmen tot er een mooi kuilte is en daar ligt ze in. Het stro vond ze raar maar ze is er bere zoet mee want alle strootjes moeten nu in tweeen. Tja, vrouwen en hun huishouden... het weet wat!! :) Ik vind het zo jammer dat ze me niet moet, want ze heeft in mijn ogen zo'n hoog aaibaarheids factor!! Maar ze bromt en ik ga haar maar niet met mijn aanhankelijkheid vermoeien. Ik ga wel regelmatig met Diesel, de kitten, bij haar in de buurt op de grond zitten spelen. Uiteindelijk overwint haar nieuwsgierigheid het dan en komt ze kijken. Dan doet ze trouwens wel lief naar Diesel maar ze doet net of ik er niet zit!! Ik heb er zwaar de P in dat mijn fototoestel kapot is. Diesel was gisteren met haar waterbakje en een balletje aan het spelen en het water vloog in de rondte. Jumpy zat er bij en keek er naar!!! Dat waren mooie foto's geworden!! Ik ben vanmiddag al ( stuk ongeduld dat ik ben) langs de fotozaak geweest. Helaas!! :)."

Geen opmerkingen: