zondag 3 december 2006

Kort intermezzo

Tja, tijdelijk verhuizen naar Moscow betekent ook tijdelijk afscheid nemen van mijn konijntje Jumpy. Ze is in goede handen, dat wist ik van het begin. Hoe is het met Jumpy? Een short overview over Jumpy in het kleindierenpensioen (Anda Blok van www.ceutelcottage.nl spreekt):

"Ze is zondagmorgen voor het eerst los de kamer door gegaan en vind alles wel spannend. Ze heeft alleen gestampt toen er vanaf een afstand door drie katten naar haar werd bekeken. Was toevallig dat ze daar zo zaten en niet met de bedoeling haar in de gaten te houden, maar ze zag het blijkbaar als bedreigend. Dus wij allebei een kat op schoot en niets meer aan de hand. Ik heb gelijk een water bakje neergezet, want de kooi gaat 's morgens gelijk open en als ze er in de avond in loopt doen we de kooi weer dicht. En verder zie ik haar niet in de kooi. We hebben een extra rek achter haar kooi gezet want ze vond het behang oud en lelijk en dat moest er af. Ze heeft volkomen gelijk, maar nu even niet!! :) Ze eet wel erg weinig hardvoer ..... maar wel een flintertje peenloof, en een centimeter peen.....Vanmorgen de caafjes los, maar ze heeft er niet naar gekeken. Wel vind ze de kitten Diesel spannend, maar Diesel mag van mij niet met haar spelen, dus klinkt er een harde "EUHHHHHH!!!!! als hij te dichtbij komt!! Wel ingewikkeld als Jumpy dan achter hem aan komt :) Het gaat goed dus!!"

Geen opmerkingen: