dinsdag 12 december 2006

Kort intermezzo

Tja, tijdelijk verhuizen naar Moscow betekent ook tijdelijk afscheid nemen van mijn konijntje Jumpy. Ze is in goede handen, dat wist ik van het begin. Hoe is het met Jumpy? Een short overview over Jumpy in het kleindierenpensioen (Anda Blok van www.ceutelcottage.nl spreekt):

"Jumpy blijft het helemaal geweldig vinden!! Ik heb al tig keer tegen Frits gezegd: "Kijk nou, shit dat fototoestel!!!!" Gisterenavond lag Jumpy op haar kleedje voor het hok met daarnaast met 15 centimeter er tussen lag Diesel (links op de foto), onze kitten. Daarboven lag op de stoel Casper, onze andere kater naar benden de kijken en een beetje te soezen. Het is hier soms net de hof van Eden en ik kan je wel vertellen dat het puur genieten is dat alles het zo heerlijk met elkaar kan vinden. Ik pak haar nu iedere dag een keer open neem haar op schoot. Ik zit ook regelmatig bij haar op de grond en ze is, zoals alle nijntjes, heerlijk nieuwsgierig!! Ja, ze schrikt inderdaad vaak. Maar ja, met zoveel leven om haar heen is dat ook wel normaal denk ik. Vanmorgen wilde ze in de knispertunnel, maar aan de andere kant zat Gijs, onze rode buurkat. Gijs deed net of hij ook de tunnel in liep, en weg was ze!! hahahaha maar wel gelijk terug komen om het nog een keer te doen!! Het valt me op dat ze helemaal jullie systeem in haar lijfje heeft en dat dat nog steeds niet veranderd. Ze is 's morgens en in de avond het actiefst! Zoals je weet heb ik geen fototoestel sinds de vakantie. Ik heb dus alleen foto's van Diesel van toen we daar nog waren. Diesel is namelijk een "wilde" kat die we vanuit Brabant mee naar huis hebben genomen. dat "wilde" heeft hij ergens tussen Overloon en Rotterdam laten liggen want we hebben er de liefste kat aan die je maar kan wensen.Deze foto is ook van één van de laatste dagen en vele vele blikje kattenvoer!! :) Ik hoop echt dat mijn fototoestel snel klaar is. Ik ben nu al drie keer wezen vragen, ze zullen wel krankjorum van me worden daar!! :) Jullie missen trouwens niets aan Holland want het is vreselijk goor druilweer. De bekende donkere dagen voor kerst zijn dit jaar wel erg ver voor kerst!!! Groetjes van het beestenspul en Ceutelemien!!!."

Geen opmerkingen: